Noua actualizare imnului adaugă misiuni legendare; Priviți prima dată la cataclismul care vine mâine

0
23

BioWare

a patch-urilor într-o nouă actualizare pentru Anthem, jocul său de focuri de arme cu focalizare multiplayer.

Această actualizare nouă, Update 1.2.0, implementează mai multe modificări ale calității vieții în Anthem și, de asemenea, începe să stabilească lucrurile pentru jocul care urmează să scadă conținutul major: Cataclysm.

Vorbind de Cataclysm, în conformitate cu un post pe blog, editorul EA va oferi un „priviri” la ceea ce are loc evenimentul în timpul unui stream de viu pe 30 mai la ora 1 PM PT / 4 PM ET / 9 PM BST. EA nu a oferit detalii exacte despre ce va fi afișat în timpul fluxului de viață. Puteți viziona emisiunea fie pe Twitch, fie pe Mixer.

Cea

mai mare parte a Actualizării 1.2.0 este îndreptată spre modificările calității vieții și remedierile de eroare.

Totuși, actualizarea face îmbunătățiri ale caracteristicilor, creaturilor și javelinilor lui Anthem.

Modificările caracteristicilor sunt minore.

Anthem

Trei

misiuni de emerit au fost adăugate legendare, de exemplu, și acum puteți să călătoriți rapid la striders în timpul Freeplay.

Pentru vrăjmași, Storm Dominion, Frost Brutes, Vânători de cicatrici și Grenadieri de cicatrici au fost diferiți sau ușor identificați și uciși.

Javelins văd actualizări de pe panou, cu daune de bază ale unei duzini de diferite Ranger, Colossus, Interceptor, și Storm Gears toate obținerea de daune sporește.

Notele

complete de patch-uri pentru Update 1.2.0 pot fi găsite pe site-ul EA. Mai jos, am subliniat toate corecțiile de erori care vin în joc.

Sunt destul de puține.

Imnul este disponibil pe Xbox One, PS4 și PC. În revizuirea imnului, Kallie Plagge a scris: „Imnul are idei bune, dar se confruntă cu execuția în mod semnificativ.

blog

Este

un joc cooperativ care funcționează cel mai bine cu nimeni, vorbește cu adevărat momente interesante de caractere și pune biții cel mai de neînțeles în prim plan, lupta este incitantă până când ajungeți la luptele sefului și găsiți că aripile dvs. au fost tăiate.

Chiar și actul simplist, exhilarat de zbor este frecvent întrerupt de limitele javelinului tău și niciodată nu scuturezi acel sentiment de dezamăgire – de a ști, pe parcursul părților bune ale imnului, că vei inevitabil să te prăbuși înapoi. * Fixarea unei erori în care mai multe efecte de stare aplicate creaturilor nu au putut fi detonate pentru combo-uri. * Numărul sloturilor pentru inventare la sfârșitul expedierii se potrivește acum cu Forge și Vault * Meniul Cortex – Au fost rezolvate diferite bug-uri cu navigare și deschidere / închidere cortexului. * Meniul Cortex – Probleme fixe unde unele intrări nu pot fi „marcate ca citite” sau ar deveni necitite * Articolele noi obținute dintr-o expediție vor afișa în mod corespunzător pictograma noului element * Frecvența redusă și intensitatea mai multor blițuri ale pistolului armei și a efectelor de angrenaj.

Componentele Colossus Hull Reinforced și Colossal Stock Augment au avut mai multe probleme cu descrierile textului lor fixate. * S-a rezolvat o problemă în care corpul inferior al Javelinului s-ar răsuci ciudat atunci când arunca și arunca arme. * S-au rezolvat erorile cu Componentul de Interceptor de Conductă cu Laturi care nu oferă întotdeauna bonusuri statale corecte. * Valorile Puterii Recomandate au revenit neintenționat la valorile inițiale și au fost reparate.

Valorile

ar trebui să citească acum 425 pentru GM1, 575 pentru GM2 și 675 pentru GM3. * General – Au fost rezolvate diverse probleme în care jucătorii s-ar putea să se blocheze, să se afle în afara mediului și alte probleme legate de artă. * Heart of Rage – a stabilit o problemă în care glaive-ul monitorului s-ar schimba ciudat în timpul animației sale finale. * Heart of Rage – A fost rezolvată o problemă în care nu ați putea relua inima Rage după ce ați ales să jucați o altă misiune la sfârșitul ecranului de expediție. * Heart of Rage – Fixed o problemă în cazul în care ușa închis prematur împiedică jucătorii de a progresa la arena. * Heart of Rage – Fixed o problemă în cazul în care un jucător ar putea fi petrecere s-au adunat în cazul în care plutește prea aproape de ușa a doua arena. * Heart of Rage – S-a rezolvat o problemă în care nu ați primi nici un pradă în cazul în care întreaga dvs. partid a fost coborât în ​​timpul fazei finale a luptei titan. * Heart of Rage – S-a rezolvat o problemă în cazul în care întâlnirea Monitorului s-ar rupe dacă prea multă pagubă a fost făcută înainte de faza finală. * Cell Sunken – Fixed o problemă în cazul în care Fury, uneori, ar intra în coliziune cu stâlpul de rotație la intrarea în arena. * Sunken Cell – a rezolvat câteva probleme în care creaturile nu au reușit să traverseze corect playerul. * Sunken Cell – a stabilit o problemă în care progresul de suprimare a zborului nu a fost afișat pentru unii membri ai unei echipe. * Cell Sunken – Fixed o problemă în cazul în care Ash Brutes ar putea să se miște în timp ce înghețate. * Sunken Cell – a rezolvat câteva probleme cu vocea spaniolă asupra conversațiilor. * Temple of Scar – Fixat o problemă în care jucătorul ar putea sta în interiorul balonului de scut al sefului final. * Temple of Scar – Fixed o problemă în cazul în care jucătorul ar putea fi bătut într-o cușcă și prins în arena sefului. * Temple of Scar – S-a rezolvat o problemă în care reintroducerea unei sesiuni la arena finală a șefului ar determina jucătorul să se reproducă în afara arenei și apoi să se adune în arenă. Tyrant Mine – S-a rezolvat o problemă în care pictograma ar apărea de două ori pe hartă Expediție. * Tyrant Mine – S-a rezolvat o problemă cu textul lipsit de obiectiv. * General: A fost rezolvată o problemă în care Misiunile Legendare nu au deblocat după finalizarea revenirii la Inima Rage. * General: A fost rezolvată o problemă în care un jucător ar putea lansa o misiune legendară, care nu mai era disponibilă în program și ar fi înregistrată fără conținut. * General: O problemă fixă ​​în care misiunile legendare ar fi blocate până când următoarea misiune ar fi disponibilă dacă ați pornit o misiune și nu l-ați completat. * Găsirea prietenilor vechi – legendar: O problemă fixă ​​în care deconectarea în timpul misiunii ar determina dispariția obiectivelor misiunii și împiedicarea progresului misiunii. * Găsirea prietenilor vechi – legendar: a stabilit o problemă în care două markeri obiectivi au fost prezenți în același timp. * Găsirea prietenilor vechi (originali și legendari): a rezolvat o problemă în cazul în care moare pe „Du-te la Strider” obiectiv, jucătorul ar fi respawned pe harta. * Găsirea prietenilor vechi: a rezolvat o problemă în care dialogul nu a fost jucat pentru unii jucători dintr-o echipă. * Găsirea prietenilor vechi: a adăugat textul sumar lipsă în intrarea Jurnal pentru misiunea finalizată. * Găsirea prietenilor vechi – legendar: Fixed o problemă în cazul în care jucătorii care nu au adus ambele bucăți de carne Ursix pentru a obține intrarea pentru a vedea Printesa Zhim oprit misiunea de a progresa. * Fortress of Dawn: Fixed o problemă în cazul în care jucătorii au fost în măsură să controleze EXO lor în timpul cinematografiei. * Incursiune (originală și legendară): A fost rezolvată o problemă cu petrecerea după ce a părăsit interiorul peșterii.

Incursiune (Original și Legendar): A apărut o problemă cu mai mulți markeri obiectivi care apar. * Legion of Dawn: A fost adaugat textul rezultatul lipsa in intrarea Journal pentru misiunea finalizata. * Lost Arcanist – Legendary: A fost rezolvată o problemă în care markerul obiectivului folosea o pictogramă incorectă. * Rescue Haluk – Legendary: Fixed o problemă în cazul în care misiunea nu a progresat până când toți membrii de partid au ajuns la locul de început. * Rescue Haluk – Legendary: Fixed o problemă în cazul în care trecerea la obiectiv curte inferioară nu a apărut până când toți membrii de partid ajuns la un anumit punct. * Rescue Haluk: A fost rezolvată o problemă în care rezumatul nu a apărut în Jurnalul după terminarea misiunii. * Contractul Matthias – Rune Arcaniste: O problemă fixă ​​în care niciun dușman nu a dat naștere ultimului obiectiv. * Yarrow – Obiectiv tentant: a fost rezolvată o problemă în care indicatorul obiectiv nu a fost găsit. * Yarrow – Imposter: A fost rezolvată o problemă cu textul din Jurnal atunci când această misiune a fost finalizată. * Fixed o problemă în cazul în care Forge UI a apărut în timpul cinematografic pentru Crafting Shield Dawn. * Clarificarea textului obiectiv pentru construirea și echiparea ecranului Dawn. * Probleme vizuale fixe cu perdele la intrarea în barul din Fort Tarsis. * Ajustat conversația cu Sev în introducerea în forța celulei Sunken pentru a reflecta faptul că ați vorbit anterior cu Sev. * S-au rezolvat diverse probleme în care jucătorii s-ar putea să se blocheze, să se afle în afara mediului și alte probleme legate de artă. * S-a rezolvat o problemă în care în mod obișnuit au apărut ecluze de cicatrizare și ar putea fi introduse în mijlocul unui eveniment mondial, în loc de sfârșit. * Reputație recompense – Fixat o problemă în cazul în care punctele de reputație nu au fost acordate pentru Freelancer in need eveniment mondial și a adăugat puncte de reputație pentru a descoperi pesteri pe care le puteți intra. * Probleme fixe cu evenimentul de studiu Arcanist Korox World where death and respawning a provocat uneori evenimentul mondial să se rupă și să nu poată fi finalizat.

postare pe blogTIC nervosmixernote complete de patch-uriRevizuirea imnului