Ce trebuie să facă Halo Infinit pentru a revigora seria

0
107

href=/tag/></a><div class=paragraph><p><h2>Au</h2> trecut aproape patru ani de la lansarea Halo 5: Guardians în 2015, așa că fanii Halo sunt în mod evident dornici să afle mai multe despre <a href=/tag/haloinfinit>Halo Infinit</a>e.</p><p>Din fericire, este de așteptat ca Microsoft să prezinte jocul Xbox One și PC în timpul briefingului Xbox E3 2019 pe 10 iunie.</p><p>Pe lângă Minecraft, Halo este probabil cea mai mare și mai cunoscută franciză a Microsoft.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Are</h2> milioane de fani dedicați și este înflorit în istorie și evoluție.</p><p>Dar nu este o întindere pentru a spune că a căzut din proeminența și spiritul în lumea jocurilor.</p><p>Francizele, cum ar fi Call of Duty și Battlefield, împreună cu nouveniții Fortnite și Apex Legends, generează un buzz consistent.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Halo,</h2> pe de altă parte, este în prezent cel mai vizibil reprezentată de Halo: colecția șef de șef, un joc care a sputtered la lansare și a lăsat un gust acru în gurile multora.</p><p>Angajamentul Microsoft de a susține și de a îmbunătăți franjul ochiului francizei, așa cum la numit 343, a fost impresionant de văzut, dar fanii sunt interesați de ceea ce urmează pentru serie. Înainte de E3 2019, ne uităm la ceea ce știm până acum despre <b>Halo Infinit</b>e și analizăm ce trebuie să facă jocul pentru a revigora franciza.</p><p>Dacă există ceva pe care campaniile lui Halo lau învățat dea lungul anilor, nu trebuie să pariați împotriva Maestrului Șef.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Povestea</h2> lui Halo 5 a fost, în general, considerată a fi un răgaz, lucru pe care multe remarci lau remarcat și un sentiment pe care chiar și șeful departamentului de afaceri din industria de profil, Bonnie Ross, a admiso (și nu înseamnă nimic despre campania de marketing înșelătoare).</p><p>Indiferent de situație, este o veste bună să aflăm că <b>Halo Infinit</b>e va pune mai mult accentul pe eroul francizei și unul dintre cele mai mari nume ale jocului: Master Chief.</p><p>După cum își amintesc fanii, Halo 5 a împărțit timpul între Master Chief și un nou personaj numit Agent Locke (exprimat frumos de Mike Colter). În loc să se despartă pentru a spune poveștile diferitelor personaje secundare, refocalizarea pe Master Chief cu <b>Halo Infinit</b>e ar putea fi ceea ce franciza trebuie să revină pe drumul cel bun.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Ross</h2> a descris <b>Halo Infinit</b>e ca un reboot spiritual al francizei.</p><p>Această formulare sugerează că <b>Halo Infinit</b>e ar putea fi asemănător cu Dumnezeul războiului din 2018.</p><p>Acest joc nu a spus o poveste de origine pentru Kratos, dar a reușit să mențină principiile de bază ale francizei, în timp ce merge, de asemenea, mai adânc sau mai larg în unele noi narațiuni și zone de joc.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Universul</h2> Halo este o tapiserie bogată și bogată pe care săi spunem tot felul de povești diferite, iar 343 trebuie să tricheze ceva unic și convingător cu <b>Halo Infinit</b>e după narațiunea meanderingă și incoerentă a lui Halo 5.</p><p>Microsoft nu mai numără jocurile Halo, dar chiar și așa, compania îi spune fanilor să se gândească la <b>Halo Infinit</b>e ca la Halo 6.</p><p>Acest lucru este important deoarece la un moment dat Microsoft a spus Halo 4,5 și 6 au făcut parte din Trilogia Reclaimer.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Este</h2> mai ușor de înțeles de ce povestea lui Halo 5 a fost o asemenea dezamăgire deoarece avea o sarcină grea de a fi o poveste de pod care era de fapt bună. Cu toate acestea, Microsoft șia anulat ulterior planurile pentru o trilogie strict definită în trei jocuri.</p><p>Acum, compania dorește ca fanii să se gândească la povestea Master Chief ca pe o saga în desfășurare, care nu se limitează la un anumit număr de jocuri.</p><p>Acest lucru oferă Microsoft libertatea de a se răscumpăra și de ași recupera fosta glorie cu o poveste care pune accentul pe Master Chief în moduri noi și interesante.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Halo</h2> 5 a împins scenariul jocului multiplayer Halo cu modelul său ambițios în stilul MOBA Warzone.</p><p>Halo câmpul de luptă multiplayer nu a fost niciodată atât de expansiv, multistrat, și angajarea.</p><p>A fost o adevărată poveste interesantă și proaspătă cu privire la formula familială Halo multiplayer.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Sa</h2> simtit ca un bonafide puternic pas inainte pentru seria, care a fost intotdeauna renumita pentru multiplayerul sau in special.</p><p>Microsoft are nevoie de o experiență asemănătoare romantică pentru multiplayeri cu <b>Halo Infinit</b>e.</p><p>Au existat multe discuții cu privire la mimarea <b>Halo Infinit</b>e Call of Duty și Battlefield cu un mod de luptă royale propriuzis, dar 343 a spus că este posibil să nu se întâmple (chiar dacă motorul jocului este capabil din punct de vedere tehnic săl livreze).</p></div><div class=paragraph><p><h2>Acest</h2> lucru poate fi cel mai bun, deoarece ar fi mai interesant săl vezi pe <b>Halo Infinit</b> săși ardă propriul traseu, în loc să urmeze pașii și să urmărească formula unei piețe de bătălie care a fost deja saturată. Warzone a fost fantastic, dar mi sa părut mereu o fundație sau o pânză care ar putea susține ceva mai mare și mai interesant. În plus față de progresele făcute de Microsoft cu Halo 5 în termeni de experiență multiplayer pe scară largă, jocul ar face bine și pentru a se asigura că fanii echipei Arena Arena sunt mulțumiți.</p><p>Echipa Arena Arena de la Halo 5 a împins lucrurile cu o multitudine de noi abilități și arme, în timp ce adăugarea simplă a clamberingului a schimbat întradevăr modul în care puteați să vă mișcați în jurul hărții.</p><p>Acțiunea Halo Arena, în care se desfășoară un ritm alert, este locul unde seria strălucește cea mai strălucitoare.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Halo</h2> Infinite trebuie să mențină această tendință și să livreze ceva ce jucătorii profesioniști (Halo are o mare scenă de jocuri competitive), iar jucătorul mediu se va bucura de o măsură similară. Primul trailer pentru <b>Halo Infinit</b>e care a fost lansat la E3 2018 a fost de fapt pentru motorul jocului, Slipspace, nu jocul în sine.</p><p>Slipspace este motorul de ultima generatie al lui Halo si a fost dezvoltat fara costuri mici.</p><p>Potrivit unui insider Microsoft, carierele vor fi făcute sau rupte pe baza succesului <b>Halo Infinit</b>e, datorat în parte bugetului său de 500 milioane de dolari raportat la dezvoltarea jocului și la costul motorului.</p></div><div class=paragraph><p><h2>La</h2> rândul său, Microsoft a refuzat să comenteze rapoartele privind bugetul <b>Halo Infinit</b>e.</p><p>Indiferent de situație, un nou motor de joc poate să deblocheze noi oportunități de joc și este interesant să te gândești la ce ar putea face un nou set de instrumente de dezvoltare în ceea ce privește gameplayul și profunzimea generală și fidelitatea lui <b>Halo Infinit</b>e.</p><p>Trailerul pentru motoare Slipspace a dat naștere unui peisaj plin, care îi invită pe jucători săși imagineze ce ar putea fi posibil.</p></div><div class=paragraph><p><h2>La</h2> E3, Microsoft trebuie să răspundă la această întrebare.</p><p>Pentru prima dată de la Halo 2 din 2004, seria Halo de la mainline se întoarce pe PC cu <b>Halo Infinit</b>e.</p><p>Aceasta este o afacere mare, deoarece deschide franciza Halo pentru o audiență mult mai largă, inclusiv pentru cei care nu au mai jucat niciodată Halo (și cei care vor inevitabil să se îndoaie).</p></div><div class=paragraph><p><h2>Fanii</h2> au cerut companiei Microsoft să aducă Halo înapoi pe PC de ani de zile, așa că este bine să vedem Microsoft să asculte feedbackul și să ia măsuri.</p><p>Microsoft se află deja în scenă cu Halo: Colecția Master Chief vine pe PC începând cu luna aceasta cu Halo: Reach și va avea o mulțime de caracteristici ale PCului, cum ar fi rate de cadre personalizate, slider FOV, mapping de butoane și multe altele. Însă <b>Halo Infinit</b>e va fi primul joc pe seria principală de pe PC în peste 15 ani, iar Microsoft trebuie să se asigure că este un joc PC de ultimă generație, care nu se simte ca un port.</p><p>Modul Halos Forge este un tratament, și a devenit mai mare și mai bun cu fiecare joc Halo nou.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Deja</h2> o hartă robustă și un instrument de modelare, Forge a reușit săși îmbunătățească anteul în <b>Halo Infinit</b>e cu o suită de instrumente și funcționalități care îi permite oamenilor creativi să facă și mai mult.</p><p>Modul Forge al lui Halo 5 a condus la creații dezvoltate cu un grad de sofisticare și adâncime pe care puțini lar fi putut imagina.</p><p>Nu am fost niciodată creativ sau suficient de capabil pentru a profita la maximum de setul de instrumente Forge, dar am apreciat creațiile comunității și miam petrecut o parte echilibrată de timp jucând Halo: Beer Pong și Zombie cu toaletă. Forge nu a fost niciodată mai bună decât în Halo 5, dar jocul nu face ca jocurile personalizate și hărțile personalizate să fie ușor de găsit, iar sistemul de potrivire a jocurilor personalizate a lăsat mult de dorit.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Forge</h2> ar putea ajuta <b>Halo Infinit</b>e să devină un joc cu adevărat infinit, cu oportunități de joc nesfârșite, dar are nevoie de sisteme mai bune și mai ușor de utilizat, pentru a straluci cu adevărat.</p><p>Se pare că este un lucru simplu, dar <b>Halo Infinit</b>e aducând înapoi ecranul local divizat este incredibil de semnificativ.</p><p>Ecranul separat este unul dintre pilonii principali ai lui Halo.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Unele</h2> dintre cele mai frumoase amintiri din copilărie îmi joacă Halo cu prietenii și frații mei după școală. Nu sunt singura în aprecierea mea pentru ecranul local divizat; doar uitate la reacția la Halo 5 decizia de a renunța la caracteristică. Microsoft a fost criticat.</p><p>Datele companiei Microsoft ar fi arătat întradevăr că mai puțini și mai puțini oameni joacă cooperare locală, dar eliminarea complet a caracteristicilor din Halo 5 a fost un aspect rău la fel.</p><p>Ecranul separat era întotdeauna necesar să se întoarcă în <b>Halo Infinit</b>e și sunt fericit că este.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Este</h2> posibil ca aceasta să nu fie o caracteristică pe care oamenii o utilizează de câte ori au făcuto odată, dar este esențială să ai opțiunea de a juca un ecran divizat.</p><p><b>Halo Infinit</b>e este un mare joc nou AAA, deci nu este o surpriză că va avea microtransacții.</p><p>Microsoft a confirmat cu mult timp în urmă. Având în vedere că microtransacțiile Halo 5 sau dovedit a fi atât de profitabile, nu este deloc surprinzător faptul că practica de afaceri se întoarce pentru noul joc.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Pentru</h2> <b>Halo Infinit</b>e, Microsoft trebuie să comunice o soluție de microtransacții care nu se întâlnește atât de agresivă sau aproape de ceea ce ar putea fi considerată câștig de câștig.</p><p>Microsoft ar fi văzut cu siguranță ceea ce sa întâmplat cu Star Wars: Battlefront II și alte exemple recente de microtransacții au mers prost.</p><p>Microsoft ar face bine să preia discuția și să explice în mod clar și în avans modul în care <b>Halo Infinit</b>e va gestiona microtransacțiile.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Până</h2> nu o fac, fanii își pot asuma cel mai rău.</p><p>Dacă planul de microtransacții al <b>Halo Infinit</b>e se apropie prea mult de icky, fanii pot și ar trebui să fie încurajați să își exprime preocupările și să lase feedback cu Microsoft.</p><p>Cu 2001, Halo: Combat Evolved, Microsoft a luat un risc îndrăzneț și a demonstrat cât de bine ar putea funcționa un FPS pe consola.</p></div><div class=paragraph><p><h2>A</h2> fost un succes extraordinar.</p><p>Halo a jucat un rol esențial în obținerea afacerii Xbox de la Microsoft, iar seria Halo a împins fiecare nouă consolă Xbox, cel mai recent exemplu fiind modulul Halo 5 în masă în stil MOBA Warzone.</p><p>Cu Microsoft, de asemenea, de așteptat să anunțe o consolă de generație următoare (sau două) de la E3 în acest an, Microsoft are din nou șansa de a prezenta următoarea evoluție a ceea ce poate fi Halo.</p></div><div class=paragraph><p><h2>Cu</h2> un nume ca Infinit, Microsoft are nevoie să ofere ceva special.</p><p>Pentru a vinde o nouă consolă, Microsoft trebuie să demonstreze capabilitățile noi și impresionante ale hardwareului.</p><p>Combinarea anunțului cu o vitrină tehnică a lui <b>Halo Infinit</b>e ar putea fi un dropperul la E3.</p></div>Halo 5: Gardieniiînșelătoare campanie de marketingmai mult de un accentzeul razboiuluiÎn curs de desfășurarenu se poate întâmpla500 milioane dolari bugetHalo: Beer PongToaletă pentru zombiacum mult timp