Final Fantasy 7 Sistemul de luptă detaliat în timpul conferinței de presă Square Enix

0
49

Square

Enix și-a deschis conferința de presă E3 2019 în stil cu o remorcă nouă pentru remake-ul Final Fantasy VII, care prezintă scene clasice de la deschiderea jocului original. În urma remorcii, Square Enix a vorbit și despre mecanica gameplay-ului, arătând câteva bătălii de bază împotriva soldaților Shinra înainte de a se scufunda într-un clip de joc extins al unei bătălii de sef.

Ora activă a bătăliei așteptați (ATB Wait) face o revenire în remake.

La fel ca înainte, contorul dvs.

ATB

se umple de-a lungul timpului, dar va accelera, de asemenea, când aterizați atacurile de bază de succes asupra dușmanilor.

Odată ce contorul dvs. este plin, puteți opri în mod efectiv timpul și introduceți modul tactic pentru a emite comenzi avansate, indiferent dacă este vorba despre vrăjitoare, folosirea elementelor sau activarea unor mișcări super-limită de rupere a limitelor – fără nici un semn de convocare.

De asemenea, trebuie să vedem un nou strat de strategie care să joace în partea de acțiune a RPG-ului jocului, iar Cloud și Barrett se ocupă când șeful a pregătit un atac.

E3

Este

clar că Final Fantasy 7 Remake este proiectat ca un hibrid între tradițional și inovație, apărând să ofere ceva nou fanilor și motivele pentru care oamenii nu-i plac jocurile RPG pe bază de turnuri pentru a le da o privire.

Această dezvăluire mare vine a doua zi după ce Square Enix a dat o dată de lansare remake-ului extrem de anticipat, pe care acum ne putem aștepta să-l lansăm pe 3 martie 2020.

E3 2019 conferință de presăPătratlupte