De ce Apex Legends are un timp mai greu de creat conținut decât Fortnite

0
38

În

sezonul doi al Apex Legends, există o atenție deosebită pe Apex și pe dezvoltatorul său, Respawn. Și cum publicul larg își îndreaptă atenția spre Apex, comparațiile inevitabile cu Fortnite vor fi făcute din nou.

Plângerea a fost făcută pentru primul sezon că nu a fost suficient de conținut și că, în comparație cu sezonul trecut al lui Forni, Apex lipsea.

Există câteva motive pentru aceasta dincolo de mărimea studioului și a bugetului.

Modul

în care a fost proiectat Apex Legends necesită, de fapt, mai multă muncă cu fiecare nouă actualizare.

Apex Legends va avea 10 legende jucabile odată ce începe sezonul următor.

Acestea sunt personaje cu propriile modele și proporții.

Apex

Ei

au propriile lor voci, animații, personalități, în plus față de skin-urile unlockable specifice caracterului.

Acest lucru diferă foarte mult de Fortnite, care are două modele de bază pe care pielea se bazează pe.

Evident, Respawn are 10, ceea ce înseamnă că va fi mai mult de lucru. Și în timp ce multe dintre piei disponibile pentru legende sunt doar modificări de culori și texturi și nu schimbă modelul personajului, piei pe care jucătorii le pasă sunt acelea care necesită crearea de poligoane și opere de artă noi.

Acest

lucru nu ia în calcul nici scenariul principal al jucătorului de a nu obține o piele legendară, ceea ce îi poate face să se simtă ca personajul preferat să devină ignorat.

Acest lucru nu menționează nici măcar un nou campion eliberat.

Pentru ca o nouă legendă să fie lansată Dezvoltatorii Respawn trebuie să facă un nou model. apoi faceți mai multe pentru piei legendare. și apoi dau seama animații unice pentru a se potrivi cu personalitatea lor.

skins

După

aceea, trebuie să găsească un actor de voce și să-i facă să înregistreze sute de linii pentru fiecare eveniment ping și in = joc.

Există, de asemenea, active unice în joc pentru fiecare abilitate activă și supremă pentru fiecare personaj.

Comparați acest lucru cu fiecare nou „caracter” pe care Fortnite îl eliberează. Este o piele.

Acordat,

este o piele foarte frumoasă, cu un nou model unic, uneori, dar este o piele și emotele sunt doar animații cu buclă care sunt universale cu toate piei.

Unii ar putea compara Apex Legends cu un alt shooter competitiv, Overwatch.

Ambii au campioni multiple cu abilități unice, linii de voce, piei, animații și așa mai departe.

Dar

există un lucru pe care Apex la făcut pentru a se separa atât de grafica cât și de estetica lui Overwatch și Fortnite⁠-⁠its.

Overwatch și Fortnite au ales să aibă o estetică mai animată, cu culori luminoase și texturi moi.

S-ar putea să fi existat câteva motive pentru acest lucru. În primul rând, s-ar putea să fi vrut ca jocul să poată funcționa pe toate tipurile de dispozitive, sau poate știau că ar fi mai ușor să se dezvolte.

Aici

Apex diferă de aceste două jocuri.

Din moment ce Respawn a decis să includă acest joc în universul deja înființat Titanfall, ei au decis, de asemenea, să adopte un stil de artă și o estetică similară, realistă și simplă. Ce inseamna pentru crearea de continut este ca orice piesa de continut vizual in joc trebuie sa fie facuta cu mai multe detalii si timp decat celelalte jocuri pe care le primeste in comparatie cu atat de des.

Schimbările de pe hartă trebuie să includă texturi hi-res, iar piei de arme și legende necesită un design foarte detaliat și meticulos.

Acest

lucru nu este de vina pe celelalte jocuri sau victima Apex Legends și dezvoltatorii săi la Respawn.

Numerele pe care le aduce Fortnite demonstrează că ceea ce a făcut Epic este de lucru – și funcționează foarte bine.

Respawn a făcut anumite alegeri la începutul jocului, care ia determinat să meargă pe calea pe care o au acum.

Dar

asta înseamnă că Apex Legends și Fortnite sunt două jocuri foarte diferite.

Data viitoare când doriți să vă plângeți de lipsa de conținut sau de calitatea acestuia, rețineți timpul necesar pentru a crea fiecare bucată de conținut.

Legendele